Vážení zákazníci, z důvodu pokračujících opatření proti šíření COVID-19 není bohužel až do odvolání možný osobní odběr zboží v sídle firmy v Třebařově. Stejně tak je pro návštěvy nadále uzavřena i naše vzorkovna - SHOWROOM. O změnách nebo ukončení opatření vás budeme informovat. Omlouváme se za přechodné snížení komfortu a děkujeme za pochopení. Tým Roth Czech

Čištění hydromasážního boxu

09.02.2014
Na dolních částech boxu, v drážkách vaničky, ale především na spodní straně dvířek a pojezdové dráhy a na spodní straně madel se usazuje červená plíseň a z boxu vychází nepříjemný zápach. Toto se opakuje ca 1-2 týdny po vyčištění. Mohli byste mi poradit, jak zabránit tvorbě plísně?
Petr Randis

Doporučujeme kout ošetřovat 1x týdně prostředkem CLEANER a v rámci možností větrat (nechávat po použití pootevřené dveře).

Potřebujete poradit?

Přidat dotaz do poradny
*
*
*