Vážení zákazníci, z důvodu pokračujících opatření proti šíření COVID-19 je bohužel i nadále uzavřena naše vzorkovna - SHOWROOM. Osobní odběr už je v sídle společnosti v Třebařově povolen. O změnách nebo ukončení opatření vás budeme informovat. Omlouváme se za přechodné snížení komfortu a děkujeme za pochopení. Tým Roth Czech

reklamace

11.02.2016 Dotaz na produkt : Hydromasážní sprchový box LILAS /900 z kategorie : Hydromasážní systémy
Dobrý den prosím o mail kam odeslat reklamace! Nebo mohu zde ? Volal jsem dnes ráno a včera večer, přišel nám špatný díl a i po utěsnění mají boční skla vůli.Jedná se o špatný díl od výrobce.
Petra Gižynski

Vážený zákazníku, reklamace prosím je potřeba uplatnit u prodejce , pokud jste výrobek zakoupil na přímo od nás pošlete na servis@roltechnik.cz  .
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu

Potřebujete poradit?

Přidat dotaz do poradny
*
*
*