Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Vážení zákazníci, z důvodu pokračujících opatření proti šíření COVID-19 je bohužel i nadále uzavřena naše vzorkovna - SHOWROOM. Osobní odběr už je v sídle společnosti v Třebařově povolen. O změnách nebo ukončení opatření vás budeme informovat. Omlouváme se za přechodné snížení komfortu a děkujeme za pochopení. Tým Roth Czech

Jak správně vrátit nebo reklamovat produkty Roth?

Milí zákazníci, jsme rádi, že jste si koupili náš produkt a věříme, že vám bude také dlouho a spolehlivě sloužit. Přesto chápeme, že může někdy nastat i jedna z následujících situací...

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Pokud chcete u nás objednaný výrobek z jakéhokoliv důvodu vrátit, máte na to právo během 14 dnů od zakoupení. Ideálně nám vaše rozhodnutí co nejdříve oznamte e-mailem na adresu objednavky@roth-czech.cz, přičemž můžete využít formulář ZDE.

Takové zboží je potřeba dobře zabalit a v kompletním a nepoškozeném stavu jej odeslat nejpozději 14 dní od oznámení odstoupení od smlouvy na adresu:

Roth Czech s.r.o.
Třebařov 160
569 33
Česká Republika

Do zásilky vložte kopii výše uvedeného formuláře, nebo list s těmito údaji:

  • Vaše kontaktní údaje a určitě i číslo vašeho účtu pro vrácení peněz
  • Číslo faktury, objednávky nebo dodacího listu k identifikaci vašeho nákupu
  • Rádi také budeme, když nám stručně popíšete důvod vašeho odstoupení
  • Na formulář nebo průvodní dopis nezapomeňte připojit také váš podpis

REKLAMACE ZBOŽÍ

Pokud chcete u nás zakoupené zboží reklamovat, máte na to právo v rámci záruční doby, která je pro produkty z nabídky tohoto Outletu v zákonné lhůtě 2 roky.
Reklamaci založíte e-mailem na adresu servis@roth-czech.cz .

Do zprávy připojte všechny náležitosti pro identifikaci - zboží, předmětného obchodu a také vás (jako kupujícího):

  • Vaše kontaktní údaje, adresu a určitě i telefonní číslo pro urychlení řešení
  • Číslo faktury, objednávky nebo dodacího listu k identifikaci vašeho nákupu
  • Také uveďte datum nákupu nebo objednávky zboží a způsob platby/dodání
  • Nakonec prosíme, abyste dobře popsali příčinu reklamace

Specifickou kategorií jsou reklamace na základě poškození zásilky během přepravy.

Upozorňujeme vás - a berte to jako dobře míněnou radu: VŽDY SI ZBOŽÍ PŘI PŘEVZETÍ OD DOPRAVCE DOBŘE ZKONTROLUJTE, protože bez záznamu vaší výhrady k zásilce dopravce nemá povinnost ručit za poškozené zboží, pokud to zjistíte až následovně. Stejně tak ani naše společnost nemůže ručit za poškození spediční firmou.

 

Přesné a právnicky úplné informace a podmínky si můžete přečíst v našich kompletních Obchodních podmínkách, které najdete ZDE.